ایرانیان سرور

مرکز میزبانی وب ایرانیان سرور

ایرانیان سرور

مرکز میزبانی وب ایرانیان سرور

ایرانیان سرور،خرید سرور مجازی،سرور اختصاصی،وی پی اس،هاست،دامنه،فروش وی پی اس،خرید سرور مجازی ارزان،فروش وی پی اس ارزان،سرور اختصاصی ارزان،سرور ،فروش وی پی اس،فروش سرور مجازی،فروش هاست،سرور ارزان،خرید سرور اختصاصی و مجازی،طراحی سایت،پنل پیامک،سرور مجازی و vps،http://irinserver.com،irinserver.com،irinserver - تخفیف ویژه %45

طبقه بندی موضوعی


mailviewWeb mail ابزاری است برای اتصال به میل سرور ( Mail Server ) از طریق مرورگر ، به عبارت دیگر وب میل امکان مشاهده ، دریافت ، ارسال و تنظیمات ایمیل را از طریق مرورگر  برای کاربر ایمیل فراهم می نماید.  برخی از mail server ها ابزار web mail مخصوص خود را دارند و برخی نیز به کاربران امکان نصب web mail های دلخواه را می دهند. راند کیوب ( Roundcube ) و اسکویرل میل ( SquirrelMail ) دو نمونه بسیار معروف نرم افزار های وب میل می باشند. در سوی دیگر می توان از جیمیل ( gmail ) ، یاهو میل ( yahoo mail )  ، هات میل ( hotmail )  و ده ها مورد دیگر به عنوان ارائه دهنده وب میل نام برد که به شما یک ایمیل اختصاصی رایگان و امکان دسترسی به آن از طریق وب میل معروف خود را ارائه می نمایند، در واقع ارائه دهنده گان وب میل ، تنها به شما امکان دسترسی به وب میل خود از طریق ایمیل ارائه شده بر روی میل سرور خود را ارائه می نمایند و طبیعتا شما نمی توانید نرم افزار وب میل آنها را در جای دیگری استفاده نمائید. در این مقاله قصد آموزش نصب یکی از محبوب ترین وبمیل های متن باز ( open source ) به نام Round Cube را داریم.


مراحل نصب بسیار ساده است. ابتدا از نشانی زیر اقدام به دانلود آخرین نسخه از این وب میل نمایید .


http://roundcube.net/download/

نسخه Complete را دانلود و در مسیر مورد نظر در بخش مدیریت فایل هاست خود قرار داده و فایل های داخل آن راا استخراج نمایید. لازم است تا سطح دسترسی فایل ها و پوشه های استخراج شده را اصلاح نمایید تا عملیات نصب با مشکلی مواجه نگردد. سپس در مرورگر خود به نشانی زیر بروید.


http:// url-to-roundcube/installer/

حال مطابق تصویر زیر در اولین مرحله روی کلید next کلیک نمایید.

 1st step

 

 

 

 

در مرحله دوم کلیه تنظیمات RoundCube صورت می پذیرد. ابتدا لازم است تا با مراجعه به بخش مدیریت دیتابیس هاست خود اقدام به ایجاد یک دیتابیس نمایید، سپس در بخش مربوط به پایگاه داده در مراحل نصب راند کیوب ، مطابق تصویر زیر اقدام به وارد کردن نام دیتابیس ، نام کاربری و کلمه عبور آن نموده و در پایین پیشوند پایگاه داده را وارد می کنیم.

database roundcube

 

 

 

 

سپس در پایین صفحه مطابق تصویر زیر بر روی دکمه UPDATE CONFIG کلیک نموده و سپس دکمه CONTINUE را بفشارید تا تنظیمات پایان یابد.

second step

 

 

 

 

تنظیمات موجود در مرحله دوم ، در حالت پیشفرض قرار داده شد ولی در صورتی که نیاز به پیکره بندی مشخصه هایی مانند مسیر پیشفرض ذخیره ثبت رویداد ها ، ویا پورت های اتصال و مواردی از این دست داشتید ، این وب میل دست شما را باز می گذارد.
پس از ذخیره تغییرات به صفحه تست وارد می شوید که در صورت صحیح بودن تنظیمات میتوانید اقدام به ارسال ایمیل نمایید.

test step

 

 

 

 

در صورت وجود مشکل از بالای صفحه گزینه Create config را انتخاب نمائید تا مجدد صفحه تنظیمات برای شما نمایش داده شود.  به یاد داشته باشید که پس از پایان مراحل نصب ، برای جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی لازم است تا  کل پوشه installer را از بخش مدیریت فایل حذف نمایید.

 

ایرانیان سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی